کمک ۴۰۰ میلیون تومانی خیر مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۷:۰۵
کد خبر: ۹۲۴۰۶۳
کمک ۴۰۰ میلیون تومانی خیر مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی
در سفر یک روزه وزیرآموزش وپرورش به شهرستان های رودهن و دماوند در بازدید حاجی میرزایی از بنیاد نیکوکاری فرهنگی، آموزشی و تربیتی اکبر ابراهیمی، خیّر نیکوکار مدرسه‌ساز برای کمک به ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی۴۰۰ میلیون تومان کمک نقدی کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان های دماوند و رودهن و در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی استثنایی در رودهن، از بنیاد نیکوکاری فرهنگی، آموزشی و تربیتی اکبر ابراهیمی در شهر دماوند نیز بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید خیّر نیکوکار آقای اکبر ابراهیمی که برای توسعه فضاهای آموزشی کشور اقدامات بسیاری انجام داده است،مبلغ علی الحساب ۴۰۰میلیون تومان را  برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی اهدا کرد.

این خیّر نیکوکار و نیک اندیش ضمن خوش‌آمدگویی به وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه گفت: اعتقاد دارم دنیای آخرت دنیایی است که یوم الحسرت است و انسان اگر قرار است کار ماندگاری از خود به یادگار بگذارد و نام نیکش را جاودانه کند باید در همین دنیای امروز که فانی است کاری انجام دهد.

وی اظهار داشت: همیشه از اطرافیان و کسانی که میخواهند دعایی برای من کنند، میخواهم که دعا کنند خداوند نه به مال من بلکه به دست دهندگی من برکت دهد تا بتوانم بیشتر انفاق کنم.

این خیّر فرهنگ دوست و نیک‌اندیش کشورمان که سالهاست در زمینه کارهای خیر و خداپسندانه فعالیت می‌کند، در توسعه فضاهای آموزشی کشور نیز یاری‌رسان بازوی عمرانی آموزش و پرورش است و تاکنون بیش از130 مدرسه در داخل و یا خارج از کشور ساخته است.

وی همچنین بنیانگذار بنیاد نیکوکاری فرهنگی تربیتی است که کودکان بی‌سرپرست را تحت پوشش و حمایت خود دارد و در مواقع بحران و اتفاقات تلخ کشورمان، هموطنان و همنوعان خود را یاری می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز