با تمدید مهلت ثبت‌نام؛

مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های بدون آزمون از امروز، ۲۸ آبان ماه آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۲:۱۰
کد خبر: ۹۲۵۹۵۹
ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های بدون آزمون سال ۹۸ از امروز، ۲۸ آبان آغاز می‌شود و تا ۳۰ دی ماه ۹۸ ادامه دارد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهلت پذیرش دانشجو برای مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ از امروز ۲۸ آبان آغاز و به مدت دو ماه تمدید شد .

با توجه به اطلاعیه‌های ۶ و ۲۲ آبان ماه ۹۸، متقاضیان تحصیل در رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ «اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند» می‌توانند با توجه به رشته‌ها و دانشگاه‌های اعلام شده، تقاضای خود را ثبت کنند.

داوطلبان می‌توانند در اینجا از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله مطلع شوند و با مشخص کردن رشته و مؤسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک اعلامی از ۲۸ آبان ۹۸ تا ۳۰ دی ۹۸ به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

فارغ‌التحصیلان این گروه تا ۳۰ بهمن ۹۸ در صورت امکان شروع به تحصیل از سوی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی مربوط، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ می‌توانند در این مرحله متقاضی ثبت‌نام شوند.

 

دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند حق ثبت‌نام در این مرحله را ندارند.

کلیه داوطلبان باید در زمان اعلام شده مدارک خود را برای بررسی به دانشگاه و موسسه محل تقاضا ارسال کنند و یا تحویل دهند. پس از بررسی مدارک درصورت داشتن شرایط از داوطلب فرم تعهد «برای جلوگیری از ثبت مشخصات داوطلب در چند رشته‌محل و یا چند موسسه» اخذ خواهد شد.

همچنین متقاضیان میبایست با هماهنگی دانشگاه‌ها و موسسات محل مراجعه بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۷۵ هزار ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

لازم به ذکر است، در صورت پذیرش نهایی داوطلبان در این مرحله، قبولی قبلی آنان «لغو» و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه مندرج در این اطلاعیه پذیرفته شوند، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق انتخاب رشته‌های دوره روزانه را در آزمون سراسری سال بعد ۱۳۹۹ نخواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز