وزیرآموزش‌وپرورش:

اختصاص۱۲۰ لیتر بنزین ماهیانه برای سرویس‌های مدارس

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۱:۰۸
کد خبر: ۹۲۶۴۶۶
اختصاص۱۲۰ لیتر بنزین ماهیانه برای سرویس‌های مدارس
وزیرآموزش‌وپرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرویس‌ مدارس در سامانه سپند وزارت کشور اطلاعات خود را ثبت کنند تا پس از بررسی این درخواست‌ها و با در نظرگیری طول مسیری که هر سرویس می‌پیماید، سهمیه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین و مشکلاتی که ممکن است برای بنزین سرویس‌های مدارس به وجود بیاید، اظهار کرد: با هماهنگی که با ستاد سوخت به‌عمل‌آمده، قرار شد تا سرویس‌های مدارس در سامانه سپند وزارت کشور اطلاعات خود را ثبت کنند تا پس از بررسی این درخواست‌ها و با در نظرگیری طول مسیری که هر سرویس می‌پیماید، سهمیه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

وی بابیان اینکه سقف سهمیه سرویس مدارس120 لیتر در ماه است، تصریح کرد: سرویس‌های مدارس به‌صورت ریالی بهای پیمایش خود را دریافت می‌کنند. همچنین بررسی‌های لازم در این زمینه نیز به‌سرعت انجام می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد.

وزیرآموزش‌وپرورش با اشاره به اصلاح سیستم گرمایشی مدارس و جمع شدن بخاری‌ها، تصریح کرد: سیستم گرمایشی همه مدارسی که در منطقه آن‌ها گازرسانی انجام ‌شده، اصلاح‌شده است و سیستم‌ گازی جایگزین شده است.در سایر مناطق که هنوز گازرسانی انجام‌نشده، سیستم ایمن‌تر جایگزین شده است.

وی گفت: از محل اعتبارات عوارض گاز که به آموزش‌وپرورش اختصاص داده‌شده است، سیستم گرمایشی 24 هزار مدرسه اصلاح‌ شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشن برچیده شدن تمامی مدارس گلی و خشتی را در کشور به ‌زودی برگزار خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز