مدارس کدام استان‌ها امروز تعطیل است؟!

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۷:۲۶
کد خبر: ۹۳۱۳۵۴
مدارس کدام استان‌ها امروز تعطیل است؟!
در پی بروز آلودگی هوا در برخی شهر‌های کشور، مدارس برخی از استان‌ها امروز سه‌شنبه 12 آذر تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پی بروز آلودگی هوا و شیوع انفلونزا مدارس و دانشگاه های برخی از شهرهای کشور امروز سه شنبه 12 آذر ماه تعطیل هستند . جزئیاتی درباره وضعیت تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه ها امروز سه شنبه 12 آذر را در ادامه می توانید بخوانید

تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه ها

در چند روز گذشته در طی بروز پدیده وارونگی هوا و بالا رفتن میزان آلاینده‌ها جوی هوای برخی استان‌های کشور به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است. این امر باعث شده که امروز مدارس برخی استان‌ها تعطیل شود که در ادامه این گزارش به بیان اسامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مدارس تهران دایر است

انوشیروان محسنی بندپی، با اشاره به پیش بینی هواشناسی از آب و هوای پایتخت گفت: شب (دوشنبه) هوا در شرایط ناسالم قرار دارد اما با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در تهران، فردا هوا سالم خواهد بود. وی تاکید کرد: به این ترتیب فردا مدارس دایر خواهد بود.

اعلام تعطیلی مدرسه ها

مدارس همدان تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان به علت برودت هوا طی سه شنبه 12 آذر خبر داد.

مدارس و دانشگاه‌های مشهد تعطیل هستند

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا سه شنبه 12 آذر، مهد‌های کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس تمامی مقطع نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان و رضویه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی: با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشهد فردا سه‌شنبه دوازدهم آذرماه تعطیل است.

تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه های مشهد

فرماندار شهرستان مه‌ولات: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی آنفولانزا، امروز سه‌شنبه مدارس مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی و پس‌فردا چهارشنبه تمامی مدارس شهرستان مه‌ولات تعطیل خواهند بود. این اقدام فقط به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری صورت پذیرفته است.

احتمالا مدارس اراک تعطیل نیست

با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بهبود کیفیت هوا، احتمالا تعطیلی مدارس در روز سه شنبه منتفی است و تا این لحظه کمیته بررسی آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس در استان نیز تشکیل نشده است. در صورت هرگونه تغییر در تصمیم مدیران استانی و تعطیلی مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

آنفلوانزا مدارس تکاب را تعطیل کرد

رییس شورای آموزش و پرورش تکاب: مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستاهای تابعه این شهرستان به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته به مدت 2 روز تعطیل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز