شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد؛

ثبت بیش از ۸۰۰نیاز فناورانه در سامانه تستا

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۲:۳۷
کد خبر: ۹۳۷۲۶۱
ثبت بیش از ۸۰۰نیاز فناورانه در سامانه تستا
شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی یا تستا را به منظور شناسایی نیازها و تقاضا های پژوهشی و فناوری و برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاه های اجرایی و خریداران دستاوردهادر محل نمایشگاه بین المللی تهران در سال ۱۳۹۷ برگزار کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، اقدامات انجام شده در دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، در رابطه با تستا شامل تشکیل دبیرخانه دائمی، اطلاع‌رسانی نیازهای ثبت شده، پیگیری وضعیت تفاهم‌نامه‌های منعقده، پیگیری نیازهای پابرجای نهادهای متقاضی، دریافت پیشنهاد از نهادهای فناور و ارسال پیشنهاد های دریافتی و اطلاعات فناوربه نهاد های متقاضی است.

برای شناسایی و دریافت نیاز ها از شرکت‌ها با بیش از ۷۰ سازمان و شرکت برای دریافت نیازهای صنعت و مستند سازی دقیق آنها جلساتی برگزار شد و با تلاش‌های انجام شده بیش از ۸۰۰ نیاز فناورانه در سامانه تستا به ثبت رسید.

تعداد نیازهای دریافت شده به تفکیک حوزه‌های مختلف صنعت شامل برق و انرژی ۲۸ نیاز، تجهیزات پزشکی ۵۸، خودرو ۲، ساختمان ۴، سایر صنایع ۱۲۰، شیمیایی ۵۶، غذایی ۴۳، فناوری اطلاعات ۵۶، کشاورزی ۴ و نفت و گاز ۳۸۰ نیاز اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز