دکتر کلانتری خبر داد

دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان میزبان چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۸:۲۴
کد خبر: ۹۴۲۳۰۰
دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان میزبان چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست رسانه ای با نمایندگان مطبوعات و رسانه ها از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در اسفند ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نشریات دانشگاهی به‌عنوان تریبونی برای بیان عقاید و آراء دانشجویان و بلندگویی برای بیان مسائل و مشکلات درون دانشگاهی بوده و رسالت اصلی این نشریات روی آوردن به ترویج عقلانیت، هدایت و راهنمایی برای از بین بردن مشکلات و استفاده از عقل جمعی است.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه بستری مناسب برای فعالیت نشریات دانشجویی فراهم کرده‌ و معتقد است که گسترش و استمرار فعالیت این حوزه، زمینه ساز رشد و پویایی شعار دانشجوی مطالبه گر و صدای رسای قشر دانشجو برای ابراز آراء و عقاید گروهی است.

دکتر کلانتری با اشاره به اینکه حضور پررنگ در جشنواره‌ها نشان از وجود استعدادهای عظیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این عرصه فرهنگی است، تصریح کرد: این نوع فعالیت یک نوع فعالیت فراتشکلی و گروهی است که بیشتر دانشجویان فعال به نوعی با آن در ارتباط هستند و از این‌رو فعالیت نشریات باید به‌گونه‌ای تسهیل شود که بتواند به عنوان ابزار تعالی فرهنگی در دانشگاه عمل کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نشریات دانشجویی بهترین بستر برای دانشجو است که نظرات خود را مطرح و به‌ واسطه‌ تحلیل دقیق موضوعات و نوشتن در مورد آن‌ها اقدام به مطالعه کند. همچنین فرصت تمرین بسیار خوبی است که دانشجو بنویسد و نوشته خود را در معرض قضاوت دیگران قرار دهد و از این رو می‌توان گفت دانشجویانی که در حوزه نشریات فعالیت دارند فعال‌تر، پویا‌تر، کنجکاوتر، باانگیزه‌تر و قطعاً قلم قوی‌تری نسبت به سایر دانشجویان دارند.

وی از برگزاری چهارمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی در اسفند ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد و افزود: خوشبختانه همیشه این جشنواره مورد استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های کشور واقع شده به گونه ای که در سومین جشنواره نشریات، تعداد هشت هزار نشریه به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 683 نشریه در زمینه ها و رشته های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، اقتصادی، هنری، ادبی و ورزشی متعلق به واحدهای دانشگاه آزاد و مابقی متعلق به دیگر دانشگاه ها بوده است و امیدواریم چهارمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، امسال پر رونق تر و با مشارکت بیشتر دانشجویان برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز