سازمان سنجش کارت آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» را منتشر کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۳:۳۸
کد خبر: ۹۵۰۴۷۴
کارت ورود به جلسه آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با توجه به برگزاری آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ در روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ در مراکز استان‌ها، کارت ورود به جلسه این آزمون از هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  منتشر شده است،  لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ (شامل نام­ خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مقطع تحصیلی و سابقه خدمت) مشاهده کردند، لازم است از کارت کپی تهیه کرده و موارد مغایرت را با خودکار قرمز مشخص کنند و براساس تاریخ و ساعت اعلامی به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند. ضمناً در صورتی که نسبت به بند ۳ (جنس) تفاوتی مشاهده کردند، ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلامی به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲ اطلاعیه‌های سازمان سنجش درباره این آزمون) مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضرورت دارد، ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلامی به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنند.

گفتنی است، نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه، صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز