نخستین جشنواره بین‌المللی شهید چمران در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۹:۳۴
کد خبر: ۹۵۴۲۳۳
نخستین جشنواره بین‌المللی شهید چمران در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نخستین جشنواره بین المللی شهید چمران در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نخستین جشنواره بین‌المللی شهید چمران ۱۲ اسفند ماه سال جاری با محوریت «خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی» به همت بسیج اساتید در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره برای نخستین بار است که شکل می گیرد و به نوعی تفاوت‌هایی با جشنواره‌های دیگر دارد، ولی سطح و تراز آن کمتر از جشنواره‌های ملی و بین المللی نیست.

دکتر هاشمی اظهار داشت: با عنایت خاصی که رهبر معظم انقلاب به بحث جهش علمی دارند و با توجه به این که در بیانیه گام دوم هم به این مسئله اشاره کردند؛ جشنواره شهید چمران هم با همین هدف برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره به منظور ارج نهادن به شخصیت‌های علمی و دانشگاهی جهان اسلام با عنوان « جشنواره شهید مصطفی چمران» نامگذاری شد و همانطور که می‌دانید شهید چمران نمونه بارز استاد تراز انقلاب اسلامی است.

دکتر هاشمی یادآور شد: ترویج فرهنگ خودسازی؛ جامعه پردازی و تمدن سازی، شناسایی و معرفی نخبگان دانشگاهی به ویژه جوانان در سطح ملی و بین المللی و تقدیر از پژوهشگران و نخبگان در عرصه بین الملل از اهداف مهم این جشنواره است.

وی گفت: علاقمندان می توانند آثار علمی فرهنگی و هنری خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و آثاری که در بررسی های معتبر شناخته شوند به صورت مجموعه مقالات، کتاب، فصلنامه و ...منتشر خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز