توکلی:

ثبت‌نام مجدد کنکور ۹۹ از فردا ۱۲ اسفندماه ۹۸ آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶:۰۷
کد خبر: ۹۷۱۶۸۶
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان شرکت در کنکور سراسری ۹۹ از فردا ۱۲ اسفندماه امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.

توکلی بیان کرد: متقاضیان کنکور سراسری سال ۹۹ که در مهلت تعیین شده (از ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه ۹۸) موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند می‌توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام از فردا، دوشنبه ۱۲ اسفند تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش در آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: متقاضیان کنکور سراسری سال ۹۹ که در مهلت تعیین شده (از ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه ۹۸) هم در کنکور ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام از روز دوشنبه ۱۲ اسفند تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود در صورت نیاز اقدام کنند.

گفتنی است، کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز