تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی ۲۰۲۰

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۲:۲۸
کد خبر: ۹۸۲۱۶۸
تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی ۲۰۲۰
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی 2020 خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، از تغییرات در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی جهانی 2020  به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا در جهان خبر داد.

این تغییرات به شرح زیر اعلام می‌شود:

1-تصمیم گیری در خصوص برگزاری چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک که بنا بود 23 شهریور تا 1 مهرماه در کلمبیا برگزار شود به اواخر خرداد موکول شده است.

2-سی و یکمین المپیاد جهانی زیست شناسی که پیش از این قرار بود در 13 تا 21 تیرماه در ژاپن برگزار شود لغو و به سال آینده موکول شد.

3-پنجاه و یکمین المپیاد جهانی فیزیک که بنا بود در 28 تیرماه تا 5 مردادماه در لیتوانی برگزار شود به تعویق افتاده و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

4-سی و دومین المپیاد جهانی کامپیوتر که قرار بوده 29 تیرماه تا 5 مردادماه در سنگاپور برگزار شود به تعویق افتاده است .لازم به ذکر است هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و نزدیکترین زمان ممکن را اواسط شهریور اعلام کرده‌اند.

5-شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی که قرار بود از 18 تا 28 تیرماه در روسیه برگزار شود نیز به تعویق افتاده و زمان برگزاری بعداً اعلام خواهد شد.

این خبر بنا به اعلام دبیرخانه کمیته‌های جهانی برگزاری المپیادها بوده و تغییرات در سایر المپیادها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مرحله دوم آزمون های المپیادهای علمی کشور نیز در خرداد ماه نیز برگزار می‌شود و در صورت ادامه شرایط فاصله گیری  اجتماعی به دلیل شیوع کرونا امکان تعویق مجدد زمان برگزاری این آزمون‌ها وجود دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز