در دانشگاه علم و صنعت ایران انجام گرفت؛

طراحی سامانه‌ مدیریت آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۷:۴۶
کد خبر: ۹۸۵۸۷۳
طراحی سامانه‌ مدیریت آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا
با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز آزمایشگاه های تشخیصی ویروس کرونا به سامانه مدیریتی، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران خدماتی را دراین راستا ارائه کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دانشکده صنایع این دانشگاه با همکاری شرکت سینا انفورماتیک موفق شد سامانه‌ای جهت مدیریت آزمایشگاه‌های تشخیصی ویروس کرونا ارائه دهد.
دانشگاه علم و صنعت ایران جهت انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توسعه سامانه سیما به منظور مدیریت آزمایشگاه‌های پذیرش تست کرونا کرد و از تاریخ ۱۵ فروردین این سامانه کار خود را در دو مرکز پژوهشگاه ابن سینا و مرکز درمانی ابن سینا آغاز کرد.
بر این اساس تمام فرآیند پذیرش و جوابدهی بیماران مشکوک به ویروس کرونا از طریق این سامانه انجام می‌پذیرد و به کارگیری این سامانه در آزمایشگاه، به پذیرش یکپارچه و تسریع جوابدهی برخط به بیماران کمک می‌کند و همچنین استفاده گسترده از این سامانه در آزمایشگاه‌های کرونا زمینه مدیریت یکپارچه اطلاعات و تسهیل تصمیم‌گیری را برای متولیان امر فراهم می‌کند.
مجموعه سینا انفورماتیک سلامت یک شرکت دانش بنیان دانشگاهی مستقر در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران است که تحت مدیریت دکتر رسولی عضو هیأت علمی این دانشکده و با همت جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در حوزه سلامت فعالیت می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز