دکتر امید:

دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۵ استان کشور روزی ۳۵ هزار ماسک تولید می‌کنند

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۷:۳۲
کد خبر: ۹۸۶۸۳۵
دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۵ استان کشور روزی ۳۵ هزار ماسک تولید می‌کنند
به گفته دکتر امید، دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۵ استان کشور روزی ۳۵ هزار ماسک تولید می‌کنند

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست با روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه که به صورت مجازی شرکت کرده بود، ضمن تبیین برنامه های آموزشی این دانشگاه، سیاستها و برنامه های آموزش مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی را تشریح کرد.

در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، دکتر محمدحسین امید ضمن تبریک سال جدید و با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلاسهای حضوری و مراکز آموزشی، از آغاز فعالیت آموزش های مجازی به دانشجویان این دانشگاه در تمامی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 99/1/16 خبر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست به ارائه گزارشی از برنامه ها و دستاوردهای این دانشگاه در سال 98 پرداخت.

در این نشست، فرصتهای هم اندیشی ایجاد شده از طریق فضای مجازی و ارسال دستورالعمل در فرایند های اجرای مباحث آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بخشنامه های مربوطه از طریق ستاد مرکزی به واحدهای استانی ارسال خواهد شد و مراکز آموزشی تحت نظارت این دانشگاه می بایست از واحد استانی خود پیگیر باشند.

همچنین رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه در مبارزه با ویروس کرونا گام برداشته و در 5 استان کشور روزانه به تولید 35 هزار ماسک می‌پردازد و به توزیع این محصول به بیمارستان‌های هر استان اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی در 5 استان کشور روزی 35 هزار ماسک تولید می‌کند، گفت: در راستای همکاری با ستاد مقابله با ویروس کرونا این دانشگاه طی برنامه‌ریزی که انجام داده است، در ۵ استان کشور با استفاده از ظرفیت دانشجویی و کارگاه‌های آموزشی که در اختیار دارد این توانایی را پیدا کرده تا روزانه به تولید ۳۵ هزار ماسک بپردازد.

دکتر محمدحسین امید افزود: استا‌ن‌های اصفهان، آذربایجان، کرمان، خراسان رضوی و فارس، در حال حاضر به عنوان پایلوت، به تولید مواد ضد عفونی‌کننده و ماسک می‌پردازد. به طوری که روزانه در مجموع این استان‌ها تعداد ۳۵ هزار ماسک تولید می‌کنند و مواد ضد عفونی کننده و ماسکی که در این 5 استان تولید می‌شود با هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت انجام شده است، در اختیار بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت در هر استان قرار می‌گیرد. این در حالی است که از هفته آینده مواد اولیه تولید مواد ضد عفونی‌کننده و ماسک در اختیار مراکز علمی کاربردی قرار خواهیم داد تا بتواند تولیدات خود را افزایش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز