آیسسکو به دانش آموزان خلاق جایزه اهدا می‌کند

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۳:۳۱
کد خبر: ۹۹۷۸۴۰
آیسسکو به دانش آموزان خلاق جایزه اهدا می‌کند
دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو) در راستای راهبرد «فرهنگ از راه دور»، اقدام به برگزاری مسابقات واختصاص جوایزی به دانش آموزان کشورهای اسلامی عضو سازمان نموده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،  غلامرضا کریمی گفت: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو)در راستای راهبرد «فرهنگ از راه دور»، اقدام به برگزاری مسابقات واختصاص جوایزی به دانش آموزان کشورهای اسلامی عضو سازمان نموده است.

وی افزود: این جوایز درسه زمینه داستان کوتاه، نقاشی، موسیقی یا یک کار خلاقانه می باشد و به سه نفر از دانش آموزان برنده، جایزه اختصاص خواهد یافت. جوایز مورد نظر، برای داستان کوتاه 6000 دلار (شش هزار دلار)، نقاشی 4000 دلار(چهار هزار دلار) و موسیقی یا یک کار خلاقانه 2000 دلار (دو هزار دلار) است. ایشان از دانش آموزان سراسر کشور دعوت کرد از این فرصت به عنوان  ورود به یک رقابت بین المللی بهره گرفته و استعدادهای خود را در این زمینه ها در سطح جهان اسلام به نمایش بگذارند.

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو با اعلام اینکه آثار ارسالی باید به یکی از سه زبان کاری آیسسکو (انگلیسی،عربی، فرانسه) باشد، افزود: دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این رقابت، آثار خود را حداکثر تا دهم خرداد ماه سالجاری به کمیسیون ملی آیسسکو ارسال تا ترتیب شرکت دادن آنها در این رقابت داده شود.

 

 

نظر شما