درگیری نفس گیر تکاوران انتظامی با اشرار

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۰۰۴۵
درگیری نفس گیر تکاوران انتظامی با اشرار
تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن متلاشی کردن یک باند مسلحانه قاچاق، 4 تن و 228 کیلو مواد افیونی کشف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به سرنخ هایی مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر، از مرزهای جنوب شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان" ایرانشهر"دست یافتند.

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در مناطق صعب العبور شهرستان "ایرانشهر" سرانجام صبح امروز اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با 2 دستگاه وانت نیسان در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی محورهای کوهستانی منطقه "ابتر" اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز  شد.

سردار قنبری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که 2 ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود، ضمن به آتش کشیدن خودروها با استفاده از کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه 4 تن و 228 کیلو تریاک  و سوخته تریاک شامل: 3 تن و 700 کیلو سوخته تریاک و 528 کیلو تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه این محموله بزرگترین محموله کشف شده در سال جاری بوده ، خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز