مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

آغاز دوره آنلاین توانمندسازی سمن‌های جوانان

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۰۲۵۵
آغاز دوره آنلاین توانمندسازی سمن‌های جوانان
سجاد سالک با بیان این که دوره آنلاین توانمندسازی سمنهای جوانان با عنوان طرح《دوره تابان》 در استان قزوین آغاز شد، افزود: در اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در حال ارزیابی نقاط قوت و ضعف این شیوه جدید هستیم و در صورت جمع بندی و نتایج مثبت در پایان دوره، با رفع کاستی ها و ضعف ها، این دوره را در سایر استان ها نیز به همین شکل برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، اظهار داشت: با توجه به استمرار شیوع کرونا ویروس در کشور و توقف دوره های آموزشی و فعالیت های مرتبط با کارگاه ها و جلسات آموزشی سازمان های مردم نهاد جوانان، طرح ملی توانمندسازی سمن‌های جوانان را با عنوان 《دوره تابان》با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین آغاز کردیم.

او ادامه داد: در این دوره آموزشی، با محوریت تسهیل گری اجتماع محور و برندسازی اجتماعی نهادهای مدنی، به برخی از موضوعات مورد توجه و نظر سمن‌ها پرداخته شد تا فقدان کلاس‌های حضوری مانع از آموزش نشود.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان افزود: در این دوره توانمندسازی که ویژه سمن های استان قزوین برگزار شد، به موضوعاتی مانند (چالش ها و فرصت های فعالیت در جغرافیای محلی)، (چگونگی جلب مشارکت ذی نفعان)، ( طراحی پروژه های توانمندسازی در جوامع محلی)، ( الزامات برندسازی در سمن‌های جوانان و فرصت‌ها و چالش‌های این موضوع در تشکل ها) اشاره شد.

سالک با بیان این موضوع که این دوره سه روزه به صورت غیر حضوری و آنلاین در حال برگزاری است، افزود: در اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در حال ارزیابی نقاط قوت و ضعف این شیوه جدید هستیم و در صورت جمع بندی و نتایج مثبت در پایان دوره، با رفع کاستی ها و ضعف ها، این دوره را در سایر استان ها نیز به همین شکل برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در پایان گفت: برای برگزاری این دوره اداره کل توسعه منابع انسانی و حوزه آموزش وزارت ورزش و جوانان برای راه اندازی سامانه آموزش سمن های جوانان با ما همکاری داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نظر شما