آماده باش پلیس در دماوند

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۰۴۴۴
آماده باش پلیس در دماوند
فرمانده انتظامی شرق تهران از حضور فعال گشت های پلیس پس از وقوع زلزله در دماوند خبرداد و گفت: پلیس همچنان در آمادگی کامل قرار دارد و تمامی امکانات لازم برای هرگونه حادثه ای را پیش بینی کرده است.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار کیومرث عزیزی با تبریک  میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات روزه داران عزیز، با اشاره به وقوع زلزله اخیر شهر دماوند، اظهارداشت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله به 7 شهرستان تحت حوزه استحفاظی طرح احضار اعلام و تمامی نیروهای تکاوری و یگان ویژه در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه این زمین لرزه ها به مرکزیت منطقه مشاء شهر دماوند رخ داد، افزود: مردم با احتمال وقوع هرگونه حادثه ای از منزل، خارج و در خیابان ها، معابر، پارک ها و داخل خودروهایشان شب را به صبح رساندند .

او ادامه داد: از همان ابتدا تمامی گشت های پلیسی در کنار دیگر دستگاه ها از جمله امدادی، خدماتی، پزشکی و... در حالت آماده باش صد درصدی درآمدند؛ همچنین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند سرهنگ "حسین فاضلی" سریعا به مدیریت بحران استان اعزام تا در صورت نیاز به پشتیبانی، اقدامات لازم انجام شود.

سردار عزیزی با اشاره به اعزام اکیپ هایی از کلانتری شهرستان به محل وقوع حادثه، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه پیرمرد 60 ساله ای هنگام فرار به علت سقوط از پله جان باخت و 7 نفر نیز مصدوم شدند.

او با بیان اینکه تمامی گزارش های کار ابتدا به فرمانده محترم ناجا؛ سردار"حسین اشتری" و هیئت رئیسه نیرو برای تدابیر و دستورات لازم ارائه شد، تصریح کرد: صبح امروز نیز مردم شهرستان دماوند 3 زمین لرزه را تجربه کردند که به دنبال آن به خیابان ها پناه آوردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تاکید کرد: پلیس همچنان در آمادگی کامل قرار دارد و تمامی امکانات لازم جهت هرگونه حادثه ای را پیش بینی کرده و از آنجایی که حافظ امنیت و آرامش مردم است همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز