کشف محموله بزرگ موادمخدر در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۰۹۸۸
کشف محموله بزرگ موادمخدر در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و 287 کیلو انواع موادمخدر و دستگیری 43 تن از سوداگران مرگ طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی و قاطعانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی 48 ساعت گذشته موفق شدند، 14 دستگاه خودرو سبک و سنگین ،2 دستگاه موتورسیکلت و یک شناور حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و 43 تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و 280 کیلو و 527 گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 890 کیلو و 688 گرم تریاک، 377 کیلو و 523 گرم حشیش ، یک کیلو و 696 گرم هروئین و 17 کیلو و 620گرم سایر مواد است که با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی استان در سطح استان کشف شده است.

سردار جعفری در ادامه تعداد طرح های پاک سازی محلات و نقاط آلوده استان از حیث تهیه و توزیع مواد مخدر را 26 مرحله عنوان و خاطر نشان کرد :در مدت یاد شده 295 نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب دستگیر و روانه کمپ های ترک اعتیاد شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش عمومی شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز