حسن خلیل‌آبادی تاکید کرد:

شهرداری لایحه سازمان‌ گردشگری را هر چه سریعتر تهیه و به شورا ارائه کند

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۱۰۸۱
شهرداری لایحه سازمان‌ گردشگری را هر چه سریعتر تهیه و به شورا ارائه کند
رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر گفت: شهرداری باید لایحه سازمان‌ گردشگری را هر چه سریعتر تهیه و به صحن ارائه کند. در تهران مراکز زیادی وجود دارد که باید تحت نظر یک سازمان برای پایتخت آورده داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در دویست و سیزدهمین جلسه رسمی این شورا با اشاره به پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: این مکان همچون ابن بابویه و امامزاده عبدالله به یک آرامستان تاریخی تبدیل شده است، که می‌تواند در حوزه گردشگری فعالیت کند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر با تاکید بر اینکه شهرداری باید لایحه سازمان‌ گردشگری را هر چه سریعتر تهیه و به صحن ارائه کند، گفت: در تهران مراکز زیادی وجود دارد که باید تحت نظر یک سازمان برای پایتخت آورده داشته باشد، و به خدمات شهرداری تهران بیافزاید.

خلیل‌آبادی یکی از حوزه‌های گردشگری را گورگردی خواند، و تصریح کرد: مشاهیر و بزرگانی که دفن هستند را از این طریق به علاقه‌مندان معرفی و کسب درآمد ‌کنند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: ما نیز می توانیم از این طریق به خدمات شهرداری تهران بیافزاییم، و درآمد پایدار ایجاد کنیم.

وی همچنین نسبت به تاخیر ۴۵ دقیقه جلسات شورا تذکر داد و گفت: متاسفانه اغلب جلسات ما با تاخیر آغاز می‌شود که باید برای این مسئله ساز و کار جدی اندیشیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز