کشف ۲۳۶ کیلو حشیش در عملیات پلیس امنیت

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۱۵۴۳
کشف ۲۳۶ کیلو حشیش در عملیات پلیس امنیت
فرمانده انتظامی کرمان از کشف 236 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو پژو 405 در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله سنگین موادمخدر و عبور از محورهای شهرستان های شرقی و جنوبی به مرکز استان باخبر شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران در محورهای مد نظر مستقر و پس از گذشت مدتی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک به آن دستور ایست دادند اما راننده خودرو با قصد زیر گرفتن ماموران اقدام به فرار کرده که بلافاصله ماموران به تعقیب و مراقبت خودرو پرداختند. 

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران با تعقیب و مراقبت ضربتی و موضع گیری مناسب و استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودروی مورد نظر کرده  و سرانجام موفق شدند این خودرو که اقدام به جعل پلاک نیز کرده بود را پس از طی مسافتی کوتاه متوقف کنند.

او در ادامه گفت: ماموران ضمن دستگیری راننده، 236 کیلوگرم حشیش که در صندوق عقب و زیر صندلی ها ی خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده برای تحویل به مراجع قضائی بیان داشت: مقابله بی امان نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز