حمایت معیشتی سمن‌ها از ۲۳۰ هزار خانواده

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۱۷۴۹
حمایت معیشتی سمن‌ها از ۲۳۰ هزار خانواده
مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به تشریح اقدامات انجام گرفته توسط سمن ها در ماه مبارک رمضان پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روح‌الله اسدی، مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به فعالیت سمن ها در ماه مبارک رمضان گفت: باتوجه به اینکه در چندماه اخیر، کشور درگیر ویروس کرونا شده است فعالیت عادی و روزمره سمن ها تغییر پیدا کرد.

او افزود: بدین ترتیب بیش از 700 سمن در کشور به تهیه، تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی پرداختند و فعالیت‌هایی از قبیل گندزادیی، ضدعفونی کردن معابر، حضور در پمپ های بنزین و .... را انجام دادند.

اسدی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایشی برای کمک به نیازمندان شکل گرفت و سمن‌ها جزو اولین گروه هایی بودند که لبیک گفتند و پای کار آمدند.

او ادامه داد: یک درصد از خانوارهای هر استان را که به 240 خانواده رسید به عنوان جامعه هدف انتخاب کردیم تا به کمک مجامع هیات های ورزشی و سمن ها با محوریت ادارات ورزش و جوانان هر استان رزمایش کمک مومنانه را انجام دهیم به صورتی که کار اجرایی آن ها برعهده سمن ها قرار گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت سمن‌ها در این رزمایش گفت: سمن های سراسر کشور، وظایف را بین یکدیگر تقسیم کردند به طوری که برخی مسئولیت توزیع کتاب های درسی، توزیع لوازم خانگی و بسیاری از آنها مسئولیت تهیه بسته های غذایی را برعهده گرفتند.

او افزود: ارزش هر پکیج مواد غذایی از 150 تا 300 هزار تومان  بوده که در هر استانی متغییر است.

اسدی اظهار کرد: در 10 روز اول ماه مبارک رمضان تقریبا 230 هزار خانوار از این بسته های مواد غذایی بهره مند شدند.

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: علاوه بر اقدامات فوق از ستادهای ساماندهی درخواست کردیم برای جوانان عضو ستاد، حکم صادر کنند تا از این به بعد از این جوانان استفاده کنیم و مدیران آینده را پرورش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز