درگیری سنگین مسلحانه مرزبانی با اشرار/کشف محموله بزرگ موادمخدر

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۲۰۱۹
درگیری سنگین مسلحانه مرزبانی با اشرار/کشف محموله بزرگ موادمخدر
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 927 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای منطقه میرجاوه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و ورود محموله سنگین مواد افیونی به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله اکیپ‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با دریافت تجهیزات کامل و اجرای کمین هدفمند به پوشش منطقه پرداختند.

او افزود: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، با انجام عملیات هدفمند و هوشمندانه، تمام مسیرهای منتهی را بر قاچاقچیان بستند و سوداگران مرگ که گرفتار محاصره مرزداران شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشادت مرزبانان در این عملیات، تصریح کرد: با توجه به موضع‌گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزبانان، قاچاقچیان با به جا گذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

سردار گودرزی ادامه داد: مرزبانان در پاک سازی محل درگیری، موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و 927 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 597 کیلوگرم تریاک، 100 کیلوگرم هروئین، 67 کیلوگرم حشیش، 39 کیلوگرم شیشه و 124 کیلوگرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

او با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران با پاسداری از مرزهای پهناور کشور، مناطق مرزی و مرزها را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز