وزیر ارتباطات خبر داد:

بازگرداندن وجوهات دریافتی در محاسبه اینترنت

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۲۰۷۹
بازگرداندن وجوهات دریافتی در محاسبه اینترنت
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: تمام وجوهاتی که از مردم برای استفاده از یک پیام رسان اخذ شده و به نرخ اینترنت محاسبه شده بود، حداکثر تا هفته آینده به حساب همه مشترکان بازگشت داده می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدجواد آذری جهرمی، گفت: سازمان تنظیم مقررات، به موضوع کم فروشی‌های یکی از اپراتورها رسیدگی کرد و مشخص شد که برای یکی از پیام رسان‌های داخلی با توجه به تغییراتی که در تنظیمات آدرس دهی این پیام رسان رخ داده است، در یکی از اپراتورها به روز رسانی انجام نشده است و مبالغی از استفاده مردم از پیام رسان به صورت نرخ اینترنت محاسبه شده است، در صورتی که باید نیم بها محاسبه می‌شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام وجوهاتی که از مردم برای استفاده از این پیام رسان به نرخ اینترنت اخذ شده است، حداکثر هفته آینده به حساب همه مشترکان بازگشت داده می‌شود.

آذری جهرمی با اشاره به گزارش شبکه ملی اطلاعات مبنی بر استقبال مردم از برگزاری مراسم آنلاین در فضای مجازی متناسب با لیالی قدر، افزود: دو سامانه برای این منظور تدارک دیده شده بود که با استقبال میلیونی مردم روبرو شد و این نشان می‌دهد که در کنار رعایت الزامات سلامت، مردم از ظرفیت‌های فضای مجازی برای حضور در محافل و استفاده از فیوضات شب‌های قدر استفاده کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز