سرقت ۵ میلیاردی در مرخصی از زندان

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۰۲۱۲۷
سرقت ۵ میلیاردی در مرخصی از زندان
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق و کشف 15 فقره سرقت منزل به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، گفت: پنجم مهرماه سال گذشته شخصی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک ماموران پلیس را در جریان وقوع سرقت از منزلش می گذارد و با ثبت اظهارات شاکی پرونده به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع می شود.

وی افزود : محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی پنجم مهرماه از خانه خود واقع در امیر آباد خارج می شود و پس از بازگشت با بهم ریختگی منزل مواجه شده و متوجه می شود اموالی شامل طلاجات و لوازم شخصی به ارزش 400 میلیون ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت : در گام اولیه تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی سارق یا سارقان از محل سرقت بازدید و به دست می آورند سرقت از منزل شاکی توسط یکی از متهمان سابقه دار به نام "وحید" صورت گرفته است .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت : در تحقیقات پلیسی مشخص شد وحید در حال حاضر به اتهام سرقت از منزل در زندان در حال تحمل کیفر می باشد که با هماهنگی و کسب دستور از بازپرس محترم شعبه 15 ناحیه 6 تهران متهم از زندان تحویل پایگاه سوم شد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در اظهاراتش به بزه انتسابی معترف و اذعان داشت، در خلال مدت زمانی که آزاد بودم مرتکب 15 فقره سرقت از منزل شهروندان در سطح شهر تهران با همدستی یکی از دوستانم به نام "جمشید" شدم و با یک دستگاه خودروی پارس سفید سرقت ها را انجام می داریم و اکنون قادر به شناسایی محل های سرقت می باشم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت : در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد جمشید نیز به اتهام سرقت در زندان می باشد که با هماهنگی مقام قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال و هر دو متهم برای کشف و شناسایی محل های سرقت در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مجموع اموال سرقتی توسط کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد

نظر شما