پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری در ایام کرونا تسهیل شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۲۸۶۵
پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری در ایام کرونا تسهیل شد
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سهولت پرداخت وام ویژه دکتری در ایام شیوع ویروس کرونا به دانشجویان این مقطع تحصیلی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در راستای درخواست تعدادی از دانشگاه ها مبنی بر دسترسی نداشتن به برخی از استادان راهنما و مدیران گروه های آموزشی، این صندوق امکان امضای معاونان دانشجویی ذیل فرم های مرتبط با وام تحصیلی ویژه دکتری برای نیم سال دوم تحصیلی سال ۹۹-۹۸ را فراهم کرد.

الیاس منیری سرپرست معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال بخشنامه ای به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در خصوص تسهیل روند ارسال مدارک و مستندات وام تحصیلی ویژه دکتری به دلیل تعطیلی دانشگاه ها و عدم حضور دانشجویان در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: امکان امضای معاونان دانشجویی دانشگاه ذیل فرم های مرتبط با وام تحصیلی ویژه دکتری برای نیم سال دوم تحصیلی فراهم شده است و امضای معاون دانشجویی دانشگاه به جای اساتید راهنما و مدیران گروه های آموزشی پس از بررسی و تایید مراتب انجام انتخاب واحد توسط دانشجوی متقاضی و ثبت آن در سامانه آموزشی دانشگاه بلامانع است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی و مساعدت حداکثری با دانشجویان متقاضی واجد شرایط از این امکان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید در ارسال لیست های درخواست وام دانشجویان متقاضی در موعد مقرر به صندوق رفاه دانشجویان تسریع کنند.

سرپرست امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: تدابیر و شرایط اعلام شده فقط ویژه دوره زمانی ناشی از شیوع ویروس کرونا است و پس از بازگشت به شرایط عادی، درخواست وام ویژه دکتری طبق روال قبل خواهد بود.

مهلت ثبت نام دانشجویان برای دریافت وام ویژه دکتری تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است. صندوق رفاه دانشجویان ماهانه ۶۰۰ هزار تومان و بانک طرف تعهد این صندوق ماهانه ۷۰۰ هزار تومان به وام ویژه دکتری اختصاص می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز