سردار حسینی خبر داد:

آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی در تعطیلات عید فطر

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۶:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۲۸۶۷
آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی در تعطیلات عید فطر
رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به تعطیلی ایام عید فطر، از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با توجه به نزدیکی تعطیلات پنج روزه عید فطر و احتمال افزایش سفرها در کشور به نظر می‌رسد در برخی مسیرها احتمال وضع محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار گیرد. محدودیت‌هایی که شاید در استان های بحرانی و گرفتار با کرونا نیز ضروری به نظر برسد.

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راه ناجا، در این خصوص گفت: مجموعه پلیس راه کشور منتظر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کروناست. اعلام پیشاپیش محدودیت‌ها به گونه‌ای نتیجه عکس خواهد داشت و مردم را به سفر تشویق می‌کند. مقوله‌ای که در این روزهای کرونایی به نفع سلامت مردم نیست.

او افزود: در همین راستا در ابتدا منتظر خواهیم بود مصوبات و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود سپس در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رئیس پلیس راه ناجا در خصوص احتمال وضع محدودیت در جاده‌های شمال کشور اظهار کرد: قطعا اگر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات خاصی اتخاذ نکند، ترافیک در محورهای شمالی افزایش خواهد داشت و در تعطیلات عید فطر این مسئله پیش خواهد آمد و در این صورت مجبور به وضع محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال خواهیم بود.

سردار حسینی در رابطه با محورهای منتهی به شهرهای مذهبی افزود: با توجه به بازگشایی محدود برخی حرم‌های مطهر و احتمال ایجاد ترافیک در محورهای منتهی به آن‌ها نیز باید گفت بعید به نظر می‌رسد در محورهای منتهی به شهرهای مذهبی همچون مشهد، قم و شیراز با ترافیک گسترده مواجه شویم و تنها نگرانی ما نسبت به محورهای شمالی است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به استان‌های پرخطر از نظر کرونا گفت: تصمیم‌گیری در رابطه با استان‌های بحرانی همچون خوزستان با ستاد ملی مقابله با کرونا است و پس از سیاست‌گذاری از سوی مسئولین ستاد ملی مقابله با کرونا قطعا از سوی مجموعه پلیس راه، اجرایی خواهد شد و احتمال وضع چنین محدودیت‌هایی نیز وجود دارد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز