زورگیری از بانوان متقاضی کار

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۲۹۱۴
زورگیری از بانوان متقاضی کار
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوانی که با وعده استخدام در کارآگاه طلاسازی از بانوان متقاضی کار سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در تشریح این خبر گفت: ساعت 15:45 شانزدهم دی ماه سال گذشته خانمی به کلانتری 110 شهدا مراجعه و اظهار داشت، در میدان شهدا سوار یک دستگاه خودرو ساینا سفید رنگ شده که راننده خودرو پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد طلاهای وی را به ارزش 100 میلیون ریال سرقت و او را در محدوده نازی آباد از خودرو بیرون انداخته و متواری شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: پرونده پس از ثبت اظهارات اولیه شاکی از طریق شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

او تصریح کرد: شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم دعوت و در ادامه اظهار داشت: در فضای مجازی به دنبال کار بودم. با فردی به نام "رامین" آشنا شدم و به من گفت، کارگاه طلا سازی دارم و پیشنهاد کار در گارگاه را داد. در همین خصوص شانزدهم دی ماه در میدان شهدا با من قرار گذاشت تا من را به کارگاه طلاسازی ببرد، پس از اینکه سوار خودرو ساینای وی شدم به من گفت، برای صرف نهار به یک رستوران در نازی آباد برویم که در بین راه با تهدید سلاح سرد طلاهای من را سرقت و من را از خودرو بیرون انداخت.

سرهنگ کارآگاه اختیاری گفت: کارآگاهان با راهنمایی شاکی به محل سوار و پیاده شدن وی اعزام شدند که در تحقیقات میدانی موفق شدند متهم 34 ساله، فاقد سابقه کیفری را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که تصویر متهم مورد تایید شاکی قرار گرفت، افزود: در شاخه ای دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو ساینا متعلق به پدر متهم است و سارق در انجام سرقت از آن استفاده کرده است.

او گفت: با سرنخ های بدست آمده کارآگاهان دستور دستگیری متهم و توقیف خودرو ساینا از مرجع قضائی اخذ و پس از اقدامات پلیسی متهم در بیست و ششم فروردین ماه دستگیر شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم که ابتدا منکر ارتکاب جرم بود، پس از مواجهه حضوری و شناسایی دقیق از سوی شاکی، ناچاراً لب به اعتراف گشود و صرفاً به انجام همین یک فقره سرقت معترف و منکر هرگونه سرقت مشابه دیگری شد که در ادامه کارآگاهان با بررسی پرونده های مشابه در سطح کشور موفق به شناسایی سه مال باخته دیگر شده که متهم با همین شیوه از آنها سرقت کرده بود .

سرهنگ اختیاری ابراز داشت: متهم به 4 فقره سرقت اعتراف و در ادامه اظهار داشت، از طریق فضای مجازی با خانم هایی که دنبال کار می گشتند آشنا و خودم را مالک کارگاه طلا سازی معرفی می کردم و به آنها قول کار در کارگاه طلا سازی می دادم پس از اینکه آنها سر قرار می آمدند در یک محل خلوت با تهدید سلاح سرد طلاهای آنها را سرقت و متواری می شدم و از مجموع سرقت ها حدود 300 میلیون ریال بدست آوردم .

این مقام انتظامی در پایان گفت: با توجه به اقرار صریح متهم به 4 فقره سرقت، با قرار تامین مناسب از سوی دادیار محترم شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران متهم روانه زندان شد.

نظر شما