استقرار ایستگاه های پلیس راه در محور جاجرود

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۲۹۱۹
استقرار ایستگاه های پلیس راه در محور جاجرود
رئیس پلیس راهور پایتخت از احداث ایستگاه های پلیسی با نصب سایه بان های استاندارد و یک شکل پلیس راه در محور "جاجرود" خبر داد و گفت: با حضور مستمر پلیس در این جایگاه ها امید است شاهد کاهش تصادفات به ویژه حوادث جرحی و فوتی باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نواله خادم با اشاره به اینکه احداث ایستگاه های پلیس راه با نصب سایه بان های استاندارد و یک شکل در محور "جاجرود"، گفت: یکی از عوامل وقوع تصادف به ویژه تصادف های حادثه آفرین عدم حضور ماموران پلیس راه و کنترل تردد خودرو ها در محور های بین شهری می باشد که رانندگان با توجه به عدم حضور پلیس با افزیش سرقت، سبقت های غیر مجاز و ... حوادث ناگواری را رقم می زنند.

او تصریح کرد: با توجه به ضرورت حضور پلیس در محورهای بین شهری هر 5 کیلومتر یک ایستگاه پلیس با سایبان استاندارد و یک شکل برنامه ریزی شده است و پلیس راه پس از بستر سازی و انجام تمهیدات اولیه در حال احداث ایستگاه های یک شکل می باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تا کنون 6 ایستگاه استاندارد احداث و 10 ایستگاه دیگر نیز در سایر محورها در حال آماده سازی است، افزود: این ایستگاه ها در مناطق جغرافیایی تصادف خیز احداث شده اند.

رئیس پلیس راه تهران ابراز داشت: از جمله برنامه ریزی های انجام شده استقرار کانکس و تجهیز کامل آن در کنار ایستگاه های پلیس راه و حفاظت پیرامونی آن با دیوار کشی می باشد که انشاالله بزودی شاهد احداث ایستگاه های مهم در این محور حادثه خیز با ایجاد یک پارکینگ بطول ۳۰۰ متری خواهیم بود.

او در پایان گفت: امید وارم با حضور مستمر و مداوم پلیس شاهد کاهش سرعت در این محور ها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز