پلمپ ۲ واحدهای صنفی پرریسک

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۲۹۲۲
پلمپ ۲ واحدهای صنفی پرریسک
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب 2 واحد صنوفی پر ریسک در محدوده بزرگراه آیت الله کاشانی و محله سعادت آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "علی محمدی"با اعلام این خبر، اظهار داشت: قهوه خانه ها و گیم نت ها از جمله مشاغل پر ریسکی می باشد که در دستورالعمل ابلاغی هنوز شروع به فعالیتشان اعلام نشد است و صاحبان این صنوف ملزم به رعایت قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشند.

او با اشاره به اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه دوم پلیس امنیت پایتخت در 24 ساعت گذشته از واحدهای صنفی مختلف بازدید کردند، گفت: در این رابطه 2 یک واحد صنفی قهوه خانه ای در حوالی آیت الله کاشانی و گیم نت در حوالی سعادت آباد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضائی پلمپ شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطرنشان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن 110 ما را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز