تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۲۹۵۸
تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان
اداره تصادفات معاونت ترافیکی پلیس راهور پایتخت از تصادف منجر "فوت عابر پیاده ای" در بزرگراه "آزادگان" خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "احسان مومنی" گفت: ساعت 18:00 روز گذشته وقوع یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، لاین کندرو قبل از خروجی اسلامشهر به مرکز فوریت های پلیسی اعلام که گزارش اولیه حاکی از این بود، یک دستگاه خودروی پژو با عابر پیاده که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته است تصادف می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه با حضور کارشناسان در محل مشخص شد ، عابر پیاده مرد، 40 ساله متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داده است، گفت: کارشناسان .علت این تصادف ترکیب و تقارن دو تخلف همزمان از سوی راننده سواری به علت عدم توجه به جلو و عبور غیر ایمن عابر پیاده از عرض بزرگراه اعلام کردند.

وی به عابران پیاده توصیه کرد: به هیچ وجه در حاشیه بزرگراه و معابری که سرعت خودروها بالا می باشد توقف و یا پیاده روی نکنند. در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از پلهای هوایی و یا گذرگاههای عابر پیاده استفاده نمایند. در ساعات تاریکی هوا از محلهایی که دارای روشنایی کافی می باشد عبور کنید.

این مقام پلیسی افزود: از دویدن و پریدن ناگهانی در سطح معابر خودداری کنید. در تقاطع ها با روشن شدن چراغ سبز عابر حرکت کنید و هنگامی که چراغ عابر قرمز بود عبور نکنند و همچنین در تقاطعها مراقب خودروهایی که گردش به راست یا چپ می کنند باشند.

این مقام نظامی در پایان به کلیه رانندگان نیز توصیه کرد: از خوردن و آشامیدن، استفاده از تلفن همراه و موارد مشابه که موجب برهم زدن تمرکز راننده و عدم توجه به جلو خواهد شد؛ پرهیز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز