کشف ۴۶ کیلو تریاک از یک خودرو

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۳۳۶۲
کشف ۴۶ کیلو تریاک از یک خودرو
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 2 قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد و گفت: از خودروی متهمان 46 کیلو و 400 تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، اخیراً یکی از سوداگران مرگ رفت و آمدهای مشکوکی دارد و بررسی موضوع در اختیار پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت توضیح داد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت که متهم با همکاری یکی از همدستانش با سفر به شهرستان کهنوج یکی از شهرستان توابع کرمان مقداری مواد مخدر تهیه و قصد آن با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو به شهر تهران منتقل کند. 

او افزود: با مشخص شدن قصد متهمان و تتکمیل تحقیقات اطلاعاتی با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران پایگاه ششم این پلیس به شهرستان "کهنوج" اعزام و موفق شدن با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر "کهنوج" محورهای احتمالی تردد خودروی متهمان را بررسی کنند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: مراقبت ها ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند خودروی متهمان را در عوارضی شهرستان "کهنوج" مشاهده و در یک عملیات مشترک هر دو متهم دستگیر و خودروشان توقیف شد. 

حسنوند در پایان گفت: با دستگیری متهمان و بررسی های بیشتر از خودروی آنان ر 46 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و متهمان به مقر پلیس کهنوج انتقال یافتند.

نظر شما