کشف محموله قاچاق میلیاردی در تهران

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۳۹۳۵
کشف محموله قاچاق میلیاردی در تهران
رئیس کلانتری 174 قیام دشت از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف لوازم و تجهیزات خودرو درشهرک صنعتی خاور شهر به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مصطفی اسکندری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در منطقه شهرک صنعتی خاوران افرادی کالای قاچاق خرید و فروش می کنند ، برای بررسی موضوع گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

او افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران روز گذشته با حضور در محل با خودرو نیسان حامل تعداد زیادی کارتن روبه رو شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد بار نیسان حاوی 39 کارتن کمک فنر است تصریح کرد: راننده در ابتدا یک بارنامه در اختیار پلیس قرار داد که در تحقیقات مشخص شد این بارنامه برای لنت خودرو است.

او ادامه داد: تجسس های پلیسی کلید زده شد و محل صدور این بارنامه که در خیابان مریم بود ردیابی و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به این انبار ورود کرده و 900 کمک فنر و 216 وایر قاچاق کشف کردند.

رئیس کلانتری 174 قیامدشت عنوان کرد: با دستور قضائی انبار پلمب و در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند .

سرهنگ اسکندری در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز