کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۳۹۶۳
کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر
فرمانده مرزبانی استان خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز دریابانان ماهشهر و کشف 2 عدد چتری حاوی 50 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار لطفعلی پاکباز در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل خلیج فارس شدند.

او افزود: ماموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل در منطقه "خوردورق"، 2 چتری (محفظه نگهدارنده) حاوی 50 هزار لیتر سوخت گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس دپو شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را 150 میلیون ریال برآورد کردند که محموله کشف شده پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سردار پاکباز با اشاره به تلاش مرزبانان برای دستگیری عاملان دپوی محموله سوخت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه های ملی و ایجاد مشاغل کاذب نظیر قاچاق می شود که تبعات جبران ناپذیر اجتماعی به همراه دارد از همین رو مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده شوم برخورد خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز