دستگیری موبایل قاپ

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۴۴۷۰
دستگیری موبایل قاپ
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاپ با 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی"  در تشریح این خبر گفت: پنجم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری 108 نواب هنگام گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت در اتوبان نواب مظنون می شوند که پس از توقف موتورسیکلت ترک نشین فرار و راکب آن به نام حامد دستگیر می شود و متعاقب آن پرونده برای رسیدگی تخصصی به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران به پایگاه هشتک ارجاع می شود.

این مقام انتظامی گفت: با دستگیری متهم تصویر وی که در چند فقره موبایل قاپی به دست آمده بود، شناسایی و بناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، با همدستی رامین که از دوستانش می باشد در سطح شهر سوژه های خود را انتخاب می کردند و تا کنون 30 فقره موبایل قاپی انجام داده است .

وی تصریح مرد: حامد در ادامه بازجویی به کارآگاهان گفت : حدود 4 ماه است که از روی بیکاری و برای رفع نیازهای خودم با رامین سرقت می کردیم و بیش از 500 میلیون ریال بدست آوردیم .

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اظهارات حامد کارآگاهان موفق به شناسایی 23 تن از مال باختگان شدند و با دستور قضائی متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری همدستش در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

نظر شما