رئیس انجمن مددکاران اجتماعی:

در خانه ماندن را الگوی رفتارمان قرار دهیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۰۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۰۴۸۵۹
در خانه ماندن را الگوی رفتارمان قرار دهیم
سیدحسن موسوی چلک گفت: باید استراتژی در خانه ماندن طی تعطیلات پیش‌رو اولویت باشد چراکه هر گونه سفر و تردد در روزهای کرونا غیرضروری است.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی، با اشاره به تعطیلات پیش‌رو گفت: هم اکنون درگیر ویروس کرونا هستیم و طبیعتا برای خروج از شرایط، هماهنگی مردم و مسئولان را خواستاریم. مقابله با این بحران باید با توجه به دستورالعمل‌های پیشگیری از انتقال ویروس باشد.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی افزود: باید استراتژی در خانه ماندن در تعطیلات پیش‌رو در اولویت قرار بگیرد. هر گونه سفر و تردد در این روزها غیرضروری است.

 او تاکید کرد: بر اساس گزارشات، روند مبتلایان به کرونا در استان مازندران روبه رشد است. این در حالی بوده که اغلب مردم در تعطیلات، شهرهای شمالی کشور را به عنوان مقصد در نظر می گیرند.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی گفت: تمامی افراد نگران شدت ویروس کرونا هستند. در این شرایط همراهی و همگامی مردم برای ادامه در خانه ماندن و لغو سفرهای غیرضرور الزامی است.

موسوی چلک افزود: برای پرهیز از سفرهای غیرضروری استراتژی اساسی باید اعمال شود، چون کرونا تمام نشده است. باید سبک زندگی را متناسب با این ویروس برنامه‌ریزی کرد.

او تصریح کرد: انتظار می‌رود در تعطیلات پیش‌رو با همکاری مردم عوارض جانی، مالی، شغلی و ... ناشی از ویروس کرونا کاهش پیدا کند.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی گفت: در سفرها تجمع افراد افزایش یافته و همین قضیه می‌تواند شیوع بیشتر این ویروس را به دنبال داشته باشد.

موسوی چلک افزود:  افراد برای احترام به مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا عامل انتقال ویروس کرونا نباشند چون هزینه ناشی از این بیماری را باید از جیب پرداخت کرد.

او در پایان تاکید کرد: وقتی یک جامعه اقتصادش زمین‌گر شود، چه کسی توان جبران خسارت‌های ناشی از آن را دارد؟ استراتژی در خانه ماندن را الگوی رفتارمان قرار دهیم.

گفتنی است رییس انجمن مددکاران اجتماعی از سال 93 کمپین پیشگیری اجتماعی از تصادفات رانندگی را راه اندازی کرده است.

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز