بررسی راه‌های افزایش جذب فالوور در اینستاگرام؛

کمپین‌هایی که برای خالی کردن جیب اسپانسرها تشکیل می‌شود/ با این روش فالوورهای فیک را تشخیص دهید

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۴۹۸۹
کمپین‌هایی که برای خالی کردن جیب اسپانسرها تشکیل می‌شود/ با این روش فالوورهای فیک را تشخیص دهید
راه‌های بسیار زیادی وجود دارد که این روزها افراد برای افزایش فالوور خود استفاده می‌کنند اما این کار نه تنها به سود شما تمام نمی‌شود بلکه به ضرر کسب‌ و کارتان هم است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان و همین‌طور کشور ما ایران است. از زمانی که تلگرام فیلتر شد، محبوبیت اینستاگرام روز به روز افزایش پیدا کرد تا جایی که هر صفحه‌ای که مخاطبان فعالیت بیشتری داشته باشند، بستر مناسب‌تری برای تبلیغات، بازاریابی و همین‌طور راه انداختن کسب و کار است اما امروزه شاهد هستیم افراد از راه‌های مختلف به جذب فالوور می‌پردازند؛ برخی از این فالوورها غیر واقعی و برخی واقعی هستند اما سوالی که پیش می‌‌آید این است راه جذب فالوور چیست و چگونه افراد فالوورهای بالایی جذب می‌کنند؟

یک اینستاگرامر با اشاره به روش‌هایی که برای جذب فالوور یا دنبال کننده استفاده می‌شود، گفت: در گذشته یکی از مرسوم‌ترین روش‌هایی که افراد برای جذب فالوور استفاده می‌کردند این بود که تمام پیج‌ها را فالوو می‌کردند تا آنها هم متقابلا او را فالوو کنند که این روش پنجاه- پنجاه بود چون ممکن بود بعضی‌ها پیج را فالوو کنند و برخی هم دکمه دیلیت را بزنند.

او افزود: با گذشت زمان اینستاگرام پیج‌هایی را که اقدام به این کار می‌کردند (action block) کرد یعنی آنها را از فعالیت در اینستاگرام محروم کرد چراکه اینگونه فعالیت کردن هیچ تفاوتی با یک ربات ندارد و از طرفی برای مردم آزاردهنده است که مدام پیام فالوو شدن دریافت کنند.

این محتواساز اینستاگرام بیان کرد: یکی از راه‌های دیگری که این روزها زیاد دیده می‌شود این است افراد زیر پست‌های سلبریتی‌ها کامنت‌های جنجالی می‌گذارند تا تعداد لایک آنها بالا رود و آن کامنت اولین کامنتِ پیج مذکور قرار گیرد و بیشتر دیده شود و طبیعتا تعداد فالوور آن بالا رود.

او که نخواست نامش فاش شود ادامه داد: طبیعتا یک کامنت فقط از طریق پیج‌های واقعی لایک نمی‌خورد بلکه صاحبان این پیج‌ها از طریق ربات تعداد لایک کامنت خود را بالا می‌برند تا در صدر کامنت‌ها قرار بگیرند که اینستاگرام جلوی این ربات‌ها را هم گرفت و هر پیجی که ربات داشت را بست.

این اینستاگرامر به جدیدترین روشی که این روزها برای جذب فالوور استفاده می‌شود اشاره کرد و گفت: جذب فالوور از طریق ایجاد کمپین جدیدترین راهی است که این روزها زیاد به چشم می‌خورد که به نوعی سوءاستفاده از ناآگاهی مردم است.

او اظهار کرد: در این روش پیجی که فالوور بالا دارد برای مثال از 20 پیج 5 میلیون تومان می‌گیرد و آنها را فالو می‌کند و با گذاشتن قرعه‌کشی و ایجاد کمپین از کاربران خود می‌خواهد با فالوو کردنِ فالووینگ‌های او و لایک کردن پست آخر آنها در قرعه کشی شرکت کنند.

این اینستاگرامر ادامه داد: با همین روش تعداد فالوورهای این 20 پیج بالا می‌رود اما اینجا باید توجه کرد بسیاری از کاربران فقط برای شرکت در قرعه کشی این پیج‌ها را فالوو می‌کنند و پس از اتمام آن، آنفالو می‌کنند بنابراین این راه روش مناسبی برای جذب فالوور نیست.

او تصریح کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این پیج‌هایی که اسپانسر می‌شوند فقط در یک زمان مشخصی صفحه‌های مختلف  آنها را فالوو می کنند و پس از پایان قرعه کشی و کمپین دوباره با ریزش فالوور مواجه می شوند که این ایراد فنی اینگونه کمپین هاست.

این محتواساز فضای مجازی افزود: از لحاظ اخلاقی هم ایراداتی در این زمینه وجود دارد برای مثال ممکن است یک پزشک که تخصص خاصی ندارد و فقط از طریق قرعه‌کشی‌ها و کمپین‌ها فالوور بالا دارد، فقط به دلیل بالا بودن فالوورهایش مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد و اگر در این میان قصور یا تخلفی صورت گیرد پای فردی است که این پزشک را مطرح کرده است.

این اینستاگرامر با اشاره به روش تشخیص صفحات فیک گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان به فیک بودن فالوورهای یک پیچ پی برد این است که در فالوورهای او یک عدد یا یک حروف مثل (h_r) را سرچ کنید تا متوجه شوید هزاران پیچ با این نام، او را فالوو کردند که نشان دهنده غیرواقعی بودن آنهاست.

او با اشاره به بهترین روش جذب فالوور بیان کرد: بهترین راهی که می‌توان برای جذب فالوور انجام داد این است محتوای جذاب و کاربردی برای مردم تولید کنیم و با انجام قرعه‌کشی‌ها و تبلیغات مستمر در پیج خودمان تعامل‌مان را با مخاطب بالا ببریم.

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز