رئیس پلیس راه:

آخرین خبرها از وضعیت ترافیک جاده های کشور/وضع محدودیت تردد در برخی محورها

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۵۵۳۸
آخرین خبرها از وضعیت ترافیک جاده های کشور/وضع محدودیت تردد در برخی محورها
سردار تیمور حسینی از تردد پرحجم خودروها در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تعطیلات عید فطر و پرهیز مردم از سفر در ایام نوروز به دلایلی تبدیل شد تا در این روزها شاهد افزایش بی سابقه سفرها و به دنبال آن ترافیک در جاده های کشور باشیم.

سردار تیمور حسینی، رییس پلیس راه کشور در این خصوص گفت: به منظور کنترل بار ترافیکی، جاده چالوس از ساعت ۱۲ و جاده هراز از ساعت ۱۵ روز گذشته به سمت شمال یک طرفه شده است.

او افزود:  به استثنای جاده های منتهی به شمال کشور که با افزایش و حجم بار ترافیک مواجه هستند در سایر محورها تردد روان است و ترافیک خاصی در جاده های منتهی به کلان شهرها مشاهده نمی شود.

رییس پلیس راه ناجا در خصوص محورهای پرتردد در شبانه روز گذشته اظهار کرد: تردد پرحجم خودروها در محورهای شمالی به خصوص در جاده چالوس و جاده هراز ترافیک سنگینی ایجاد کرده است. جاده هراز در محدوده امامزاد هاشم تا لاریجان و لاسم ترافیک سنگین تری نسبت به سایر نقاط دارد. عمده ترافیک سنگین جاده چالوس نیز در محدوده کندوان رقم خورده است.

این مقام انتظامی تشریح کرد: در آزادراه تهران به سمت قزوین نیز ترافیک سنگینی مشاهده می شود اما به صورت روان خودروها به حرکت خود ادامه می دهند. در آزاد راه تهران شمال نیز از نظر ترافیکی معضل خاصی وجود ندارد و هم اکنون تردد روان شده است.

رئیس پلیس راه کشور در خصوص وضعیت جاده ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه گفت: پیش بینی می شود سفرها تا روز یکشنبه به سمت شمال کشور ادامه داشته باشد و از روز دوشنبه به علت برگشت گسترده مسافرین به سمت تهران، محدودیت های تردد به سمت شمال کشور وضع خواهد شد.

سردار حسینی از آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راه برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان در جاده‌های بین‌شهری خبر داد و گفت: ‌با توجه به توصیه وزارت بهداشت، از هموطنان درخواست می‌کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

//انتهای پیام: 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز