رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۵۹۰۶
رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از رفع تصرف 10هکتار از اراضی دولتی و تغییر کاربری غیر مجاز با حکم قضائی در شهرستان بستان آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین عبدی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستای اجرای حکم قضائی برای رفع تصرف از اراضی دولتی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز، ماموران انتظامی شهرستان "بستان آباد" با همکاری ادارات جهاد کشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی و دستگاه قضائی به 2 روستای این شهرستان اعزام شدند.

او افزود: ماموران در این عملیات 10 هکتار از اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز را که توسط افراد سودجو به صورت غیر قانونی و بدون مجوز تصرف شده بود، رفع تصرف و تعداد 2 حلقه چاه آب نیز که به صورت غیرقانونی حفر شده بود را پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده و تغییر کاربری غیر مجاز برابر اعلام کارشناسان 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و احکام قضائی را بلافاصله اجرا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز