آخرین خبرها از سانحه ریلی شب گذشته؛

سرقت ریل حدس و گمان است/ سقوط دو لوکوموتیو و یک سالن قطار به داخل پل

۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۶۳۱۷
سرقت ریل حدس و گمان است/ سقوط دو لوکوموتیو و یک سالن قطار به داخل پل
صادق سکری، مدیرکل روابط عمومی راه آهن از تلاش برای ترمیم ریل قطار و هدایت آن برای ادامه مسیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ قطار مسیر همدان - مشهد شامگاه شنبه در چند کیلومتری شهر پرند از ریل خارج شد. این قطار سه ساعت پس از حرکت از همدان به سمت تهران، در ۱۰ کیلومتری حوالی شهر پرند از ریل خارج شده بود. در این سانحه هیچ کس کشته یا زخمی نشده است و در بررسی های اولیه سرقت قسمتی از ریل علت این حادثه عنوان شد.

صادق سکری، مدیرکل روابط عمومی راه آهن در این رابطه گفت: قطار مسافربری که از همدان به سوی مشهد در حرکت بوده است، در حوالی پرند که در ۱۰ کیلومتری پرند و ابتدای پل ورودی ایستگاه جدایش دچار حادثه شده است.

او افزود: در حال بررسی علت دقیق حادثه هستیم. کمیسیون عالی سوانح که مستقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران است علل این حادثه را بررسی می کند. مقوله سرقت ریل حدس و گمان است و بزودی علت اصلی اعلام می شود. سرقت ریل را در حال حاضر نمی توان تایید یا رد کرد.

سکری با اشاره به تدابیر لازم در راستای حفظ ایمنی خطوط تاکید کرد: همواره ایمنی خطوط راه آهن توسط عوامل هر استان بررسی می شود و به کمک عوامل انتظامی در راستای تامین امنیت ریل ها تلاش های زیادی می شود.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن اظهار کرد: برای ادارات کل راه آهن استان ها، کمیسیون هایی تعریف شده است که به صورت دائمی امنیت و سلامت خطوط راه آهن را کنترل می کنند.

او افزود: در این حادثه دو لوکوموتیو و یک سالن قطار به داخل پل سقوط کرده اند و دو سالن مسافربری نیز حدفاصل پل و خطوط از ریل خارج شدند.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه سبب مصدومیت کسی نشده است. همکاران من در حال حاضر در حال ترمیم خط و ایجاد شرایطی برای هدایت قطار هستند.

// انتهای پیام : 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز