آیا کولر آبی باعث شیوع کرونا می شود؟

۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۶۳۹۰
آیا کولر آبی باعث شیوع کرونا می شود؟
کولرآبی نمی‌تواند کرونا را از بیرون به داخل خانه بیاورد. پس در منازل مسکونی چون اعضای خانواده با همدیگر در تعامل‌اند مشکلی برایشان ایجاد نمی‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با بالا رفتن دمای هوا و بالا رفتن میزان استفاده از کولرها و خنک‌کننده‌ها و هم‌زمانی حضور بیماری کرونا در کشور به نظر می‌رسد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باید نکات مهمی را در نظر گرفت.

کولرآبی نمی‌تواند ویروس را از بیرون به داخل خانه بیاورد. پس در منازل مسکونی چون اعضای خانواده با همدیگر در تعامل‌اند مشکلی برایشان ایجاد نمی‌شود. ولی اگر کولرآبی در اداره‌ها به فضای عمومی استفاده می‌شود بهتر است همه افرادی که در آنجا هستند از ماسک استفاده کنند، زیرا کولرآبی انتقال ویروس در محیط را تسریع می‌کند.

کولرگازی هوای داخل را مکش کرده و خنک می‌کند. بنابراین اگر ویروس در فضا وجود داشته باشد ممکن است منتشر شود. اما در منازل مسکونی چون افراد در کنار هم زندگی می‌کنند نمی‌تواند برای آن‌ها مشکل‌ساز شود ولی در ادارات و فضاهای عمومی افراد باید از ماسک استفاده کنند.

البته یکی از مزایای کولرهای گازی این است که مکش از بالا انجام می‌شود و چون قطرک‌های کرونا سنگین هستند معمولاً در سطح پایین وجود دارد درنتیجه احتمال وجود ویروس در فضای بالا کمتر است.

کولر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز