مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران:

به‌دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستیم/ تولید انحصاری بسته تجهیزات تالاسمی در مجموعه هلال‌احمر

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۶۴۳۸
به‌دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستیم/ تولید انحصاری بسته تجهیزات تالاسمی در مجموعه هلال‌احمر
علیرضا عسکری از برنامه‌های مجموعه سها در راستای صادرات محصولات بهداشتی به کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پس از شیوع بیماری کرونا یکی از نگرانی‌های اصلی حوزه بهداشت در راستای مقابله با این بیماری تجهیز و تهیه اقلام پیشگیرانه و حفاظتی بود که از همان روزهای اول تولید آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و پس از ایجاد چندین خط تولید نگرانی‌ها تا حدود زیادی کاهش یافت و حتی با ارتقا کیفیت، بحث صادرات نیز مورد توجه قرار گرفت. مقوله‌ای که در این میان می‌تواند موجب رونق اشتغال نیز شود.

علیرضا عسکری، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، در این خصوص گفت: در راستای ایجاد اشتغال بیشتر در کارخانه سها در تلاش هستیم تا سایر خطوط تولید این مجموعه را راه‌اندازی و در کنار آن نیازهای بهداشتی کشور را نیز تامین کنیم. 

او تاکید کرد: من معتقد هستم افزایش نیروی انسانی به تنهایی کفایت نمی‌کند و در زمینه سرمایه انسانی باید در وهله اول کارآیی نیروهای موجود را ارتقا داد و در مرحله بعد از محل افزایش بازده اقدام به توسعه کارخانه کرده و فرصت های جدید شغلی ایجاد کنیم تا مانع رشد اشتغال کاذب شویم.

عسکری با اشاره به وجود واحد ایمنی و بهداشت در کارخانه‌های سازمان هلال‌احمر افزود: واحد ایمنی و بهداشت در مجموعه هلال‌احمر پیش از شیوع کرونا نیز وجود داشته و در حوزه ایمنی کار به فعالیت پرداخته است. تمامی پروتکل‌های اداره کار و وزارت بهداشت به وسیله این واحد در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول تجهیزات پزشکی سازمان هلال‌احمر با اشاره به دستاوردهای این مجموعه تصریح کرد: امروزه بسته تجهیزات تالاسمی به صورت انحصاری صرفا در کارخانه سها تولید می‌شود. استابلایزر قلبی یکی دیگر از محصولات منحصر به‌فردی است که در مجموعه کارخانه سها به تولید انبوه رسیده است. انواع خاصی از سرنگ‌ها از جمله سرنگ انسولین نیز در این مجموعه تولید می‌شود. 

عسکری در خصوص صادرات تجهیزات بهداشتی به سایر کشورها گفت: شیلد، ماسک و مواد ضد عفونی در جریان شیوع کرونا در منطقه مشتریانی پیدا کرد و مسئول بازرگانی سازمان تدارکات بهداشتی نیز مجوز لازم را در این زمینه اخذ کرده و بلافاصله پس از تامین نیاز داخل، این اقلام به کشورهای همسایه ارسال خواهد شد. 

این مسئول سازمان هلال‌احمر با اشاره به بالا بودن سطح کیفی محصولات تولیدی اظهار کرد: استاندارد تولید به قدری ارتقا پیدا کرده است که بسیاری از کشورها امروزه خواهان محصولات این مجموعه هستند.

//انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز