چگونه سرطان را درمان کنیم؟

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۶۶۴۴
چگونه سرطان را درمان کنیم؟
سبوس برنج ضد سرطان و مفید برای کبد است.از اثرات شناخته شده فیبر، کاهش سرطان های گوارش و خصوصا کولون است. مطالعات بیانگر رابطه مستقیم رژیم غذایی حاوی فیبر و کاهش سرطان روده بزرگ است.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مطالعات بیانگر رابطه مستقیم رژیم غذایی حاوی فیبر و کاهش سرطان روده بزرگ است. مطالعات و آزمایشگاهی نشان داده است که، فیبر به دلیل کاهش زمان تماس مواد سرطان زا با سطح داخلی روده و ارتقا فلور میکروبی روده از سرطان کولون جلوگیری می کند. سرطان کولون به طور شگفت انگیزی با رژیم غذایی حاوی فیبر پیشگیری می شود.

فیبر با ارتقا فلور میکروبی روده، سیستم ایمنی را تقویت می کند. ویتامین E آنتی اکسیدانی قوی است که ضمن حفظ رطوبت پوست از چروک شدن آن و پیری زودرس پیش گیری میکند. ویتامین E و اسیدهای چرب اشباع شده و نشده  موجود در سبوس برنج آن را به یکی از مواد غذایی بسیار ارزشمند و مفید برای افزایش توازن هموستاز خون و ضد سرطان تبدیل کرده است. ویتامین B12  نیز به متابولیسم چربی ها و بهبود عملکرد کبد کمک می نماید غذاهای غنی از فیبر برای تقویت عملکرد کبد ضروری هستند.

غذاهای غنی از ویتامین c و ویتامین e مانند آنتی اکسیدان ها بسیار مفید هستند. مواد با خاصیت آنتی اکسیدانی به کاهش تخریب ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند، بنابراین برای تقویت و پاک سازی کبد مفیدند. غذاهای غنی از ویتامین ب عملکرد کبد را تقویت می کنند و به کاهش احتقان کبدی کمک می کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه