۱۵ ساعت تلاش برای نجات یک گمشده در منطقه کوهستانی

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۶۷۷۶
۱۵ ساعت تلاش برای نجات یک گمشده در منطقه کوهستانی
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات فرد گم شده در منطقه کوهستانی روستای انجیرآوند خرانق شهرستان اردکان توسط تیم های جستجو نجات هلال احمر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید مهدی حسینی گفت: چهارم اردیبهشت ماه در پی تماس مردمی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات (eoc) استان مبنی بر گم شدن یک نفر در منطقه کوهستانی روستای انجیر آوند خرانق اردکان، تیم واکنش سریع استان  و تیم پایگاه خرانق به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: به دلیل گستردگی محدوده حادثه، صبح امروز یک تیم از هلال احمر شهرستان اردکان جهت همکاری به منطقه اعزام شدند که سرانجام فرد گمشده در حوالی معدن متروکه  کیمیا با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر پیدا شد.

او گفت: نیروهای عملیاتی پس از پیدا شدن فرد گمشده ، نسبت به انتقال وی به منطقه امن اقدام کردند. این عملیات 15 ساعت طول کشید که در این عملیات 14 نیرو عملیاتی ( 9 نفر نجاتگر داوطلب و 5 نفر نجاتگر پرسنل ) با 4 خودرو عملیاتی (آمبولانس و کمک دار سبک) از مرکز استان و شهرستان اردکان حضور داشتند.

حسینی گفت: این مأموریت از ساعت ۲۳ و 55 دقیقه شب گذشته آغاز شد و ساعت 15 و 25 دقیقه امروز با موفقیت به پایان رسید.

او گفت: تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز