ریزش قسمتی از پل در بزرگراه تهران- کرج/ تردد در بزرگراه به حالت عادی بازگشت

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۷۴۲۵
ریزش قسمتی از پل در بزرگراه تهران- کرج/ تردد در بزرگراه به حالت عادی بازگشت
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص علت ترافیک شدید در بزرگراه تهران کرج گفت: مقداری از سنگ ها و سیمان های پل بهنوش در بزرگراه کرج به سمت تهران ریزش کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ساعتی قبل ترافیک در بزرگراه تهران کرج موجب معطل شدن تعدادی از شهروندان در این محل شد که دقایق زیادی برای باز شدن مسیر منتظر ماندند. ترافیک به قدری در این محدوده زیاد شده بود که تصور می شد تصادفی شدید در این محور به وقوع پیوسته است.

سرهنگ محمد رازقی، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: مقداری از سنگ ها و سیمان های پل بهنوش در بزرگراه کرج به سمت تهران ریزش کرده و منجر به مسدود شدن قسمتی از بزرگراه شد.

او افزود: بلافاصله عوامل شهرداری اقدام به پاکسازی محوطه بزرگراه کردند و سپس عوامل آتش نشانی در محل حاضر شدند تا ایمنی پل را مورد سنجش قرار دهند که پس از انجام امور ایمنی و اطمینان از سلامت پل، تردد در این محور آزاد شد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: این قطعات سیمانی از قسمت زیر عرضه پل در این محور ریزش کرده بود و حرکت را برای دقایقی مختل کرده بود که با تلاش پیوسته مامورین راهور این گره ترافیکی باز شد و هم اکنون تردد در آن محور عادی و روان شده است.

او افزود: در این سانحه به خودروها و عابرین پیاده هیچ آسیبی وارد نشده است.

سرهنگ رازقی در خصوص وضعیت ترافیک سایر نقاط شهر تهران در ظهر روز چهارشنبه اذعان کرد: به علت عدم اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، محورهای مرکزی شهر تهران هم اکنون از ترافیک نسبتا سنگینی برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی با تشریح جزئیات ترافیک امروز در شهر تهران گفت: البته با توجه به حضور برخی از شهروندان تهرانی در سفر، میزان ترافیک نسبت به هفته گذشته همین ساعت چند درصد کاهش پیدا کرده است. 

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص وضعیت ترددها در بزرگراه های تهران اظهار کرد: تردد در بزرگراه همت و حکیم و سایر بزرگراه های شهر تهران هم اکنون به صورت عادی برقرار است و پیش بینی می شود از ساعتی دیگر و با توجه به تعطیلی ادارات و روز پایانی هفته، ترافیک در بزرگراه های تهران افزایش یابد و این ترافیک ممکن است تا ساعات بعد از ظهر نیز ادامه داشته باشد.

سرهنگ رازقی در پایان با اشاره به ترافیک سحرگاهی امروز در شهر تهران تشریح کرد: در ابتدای صبح نیز این ترافیک وجود داشت اما ترددها به صورت روان انجام می پذیرفت. این ترافیک نیز به علت عدم اجرای طرح ترافیک و عزیمت تعداد زیادی از کارمندان به محل کار خود بوده است و کاملا عادی و روان رقم خورده است.

//انتهای پیام: 3

نظر شما