واکنش رئیس پلیس تهران بزرگ به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۷۵۱۰
واکنش رئیس پلیس تهران بزرگ به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا
رئیس پلیس پایتخت در واکنش به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، گفت: تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا نشان می‌دهد که این نیرو امروز در راه درست دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت و در پیروی از ولی امر خود جان‌فشانی و ایستادگی می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "حسین رحیمی" در واکنش به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مسئولان ارشد این نیرو توسط آمریکا، اظهار کرد: اولاً از این بابت ما خوشحال هستیم، این‌که شیطان بزرگ ما را تحریم کرده است جای خوشحالی دارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: خدا نکند آن روزی که دولت‌مردان آمریکا از نیروی انتظامی تعریف کنند، این تحریم نشانه حقیقت و صداقت راه ما است.

وی خاطرنشان کرد: این تحریمها نشان می‌دهد که نیروی انتظامی امروز در راه درست دفاع از ارزشهای و آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت و در پیروی از ولی امر خود جان‌فشانی و ایستادگی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با این تحریمها معلوم شد ما مسیر را درست می‌پیماییم، در واقع خدا، ائمه اطهار(ع) و قرآن کریم نباید ما را تحریم کنند.

رحیمی با بیان اینکه "رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی برای ما بالاترین ارزش است"، گفت: از بابت این تحریمها به‌هیچ‌وجه نگران نیستیم، واهمه‌ای نداریم و خدا را سپاس می‌گوییم.

نظر شما
پرونده ویژه