معاون وزیر ورزش و جوانان:

توزیع بسته‌های حمایتی بین ۴۰۸ هزار و ۶۷۵ خانواده/ رزمایش کمک مومنانه فراتر از انتظار بود

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۷۶۰۶
توزیع بسته‌های حمایتی بین ۴۰۸ هزار و ۶۷۵ خانواده/ رزمایش کمک مومنانه فراتر از انتظار بود
محمدمهدی تندگویان گفت: خوشبختانه از مجموع دو مرحله‌ای که کالاها توسط سمن‌ها و هیات‌های ورزشی توزیع شدند، 408 هزار و 675 خانوار از این بسته‌های معیشتی استفاده کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون وزیر ورزش و جوانان، با اشاره به رزمایش همت جوانانه کمک مؤمنانه که توسط تشکل‌های جوانان صورت گرفت، گفت: پیش بینی ما قبل از ماه مبارک رمضان این بود که بتوانیم در سراسر کشور، 249 هزار خانواده را از بسته‌های معیشتی خود بهره‌مند کنیم که خوشبختانه از مجموع دو مرحله‌ای که کالاها توسط سمن‌ها و هیات های ورزشی توزیع شدند، 408 هزار و 675 خانوار از این بسته‌های معیشتی استفاده کردند.

او افزود: در مجموع برای انجام این کار در 31 استان، 697 سمن فعال بودند و 8864 نفر از اعضای این سمن‌ها مشغول به کار شدند و 307 شهرستان را تحت پوشش خود قرار دادند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: از مجموع این عدد، 123 هزار و 594 خانواده توسط هیات های ورزشی و ورزشکاران مورد حمایت قرار گرفتند.

تندگویان با بیان اینکه تمام این بسته‌ها از طریق کمک‌ها و حمایت‌های مردمی تهیه شدند، افزود: حتی یک ریال هم از اعتبارات دولتی در این راستا استفاده نشد.

او با اشاره به ادامه‌دار بودن این فعالیت‌ها گفت: این کار همیشه در طی سال توسط سمن‌ها و مجمع خیرین انجام می شود و هر ماه حدود 100 هزار خانوار تحت پوشش این بسته‌های معیشتی قرار می‌گیرند.

تندگویان اظهار کرد: از آنجایی که این رزمایش دستور رهبری بود ما با یک جهش این کار را انجام دادیم و خوشبختانه فراتر از انتظار ما انجام گرفت.

//انتهای پیام:3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز