دستگیری سارقان حرفه‌ای شمال

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۷۷۸۷
دستگیری سارقان حرفه‌ای شمال
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان منزل با 45 فقره سرقت و کشف 14 میلیارد ریال طلا و جواهرات مسروقه در شهرستان قائمشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و طلا و جواهرات شهروندان در شهرستان قائمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی میدانی صحنه سرقت، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، رد یکی از متهمان به سرقت که فردی غیر بومی و اهل یکی از استان های همجوار بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی متهم و محل اختفای این فرد از هماهنگی قضائی و اخذ نیابت از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر برای دستگیری این فرد خبر داد و افزود: متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های استان تهران دستگیر شد.

سردار میرزایی اظهار داشت: دو همدست متهم نیز که با همکاری متهم اصلی این پرونده با یک دستگاه خودرو برلیانس سفید رنگ با پلاک سرقتی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف طلا و جواهرات گرانقیمت مسروقه به ارزش 14 میلیارد ریال از متهمان، گفت: این افراد در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 45 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان‌های «قائمشهر، بابل و بابلسر» اعتراف کردند.

سردار میرزایی در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مراجع قضایی خبر داد و افزود: این افراد پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز