محدودیت های ترافیکی در استان البرز

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰۲
محدودیت های ترافیکی در استان البرز
رئیس پلیس راه استان البرز، از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان با توجه به تعطیلات آخر هفته و همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا گودرزی با اعلام این خبر گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان البرز، محدودیت های ترافیکی، اجرا می شود .

او افزود: علاوه برممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه (31 اردیبهشت ماه) تا ساعت 6 صبح روز شنبه (10 خرداد ماه) در محور "کرج - چالوس"، تردد انواع تریلر ،کامیون و کامیونت نیز از این محور ممنوع است.

سرهنگ گودرزی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه (8،5 و 9 خرداد ماه) تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه (5، 8 و 9 خرداد) الی ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز