تعطیلی آشپزخانه و آبدارخانه ادارات برای مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۸۰۵۰
تعطیلی آشپزخانه و آبدارخانه ادارات برای مقابله با کرونا
تعطیلی آشپزخانه و آبدارخانه ادارات برای مقابله با کرونامعاون سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: به منظور ارتقای سطح بهداشتی محل کار کارمندان، تمامی سازمان ها موظف هستند تا فعالیت آشپزخانه ها و آبدارخانه ها را تعطیل کنند و از پذیرایی در اتاق ها و جلسات خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علاءالدین رفیع زاده گفت: با توجه به مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا و تغییر ساعات کاری کارکنان، سازمان استخدامی کشور در بخشنامه ای تذکرات و موارد لازم را به سازمان های مختلف ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به بندهای این بخشنامه، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی و مدیران و کارکنان موظف هستند که در انجام فعالیت ها و خدماتی که به مردم ارائه می دهند موازین بهداشتی ستاد کرونا را رعایت کنند و در عین حال خدمات ضروری و عمومی را بدون ایجاد وقفه ارائه کنند.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد: تصمیم گرفته شده است که تمامی کارکنان دولت در تهران و شهرستان ها از روز شنبه (۱۰ خرداد) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در محل کار حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی اعم از ملی و استانی باید با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

علاءالدین رفیع زاده تاکید داشت: به منظور ارتقای سطح بهداشتی محل کار کارمندان، تمامی سازمان ها موظف هستند تا فعالیت آشپزخانه ها و آبدارخانه ها را تعطیل کنند و از پذیرایی در اتاق ها و جلسات خودداری کنند.

وی افزود: کارکنان دستگاه های مختلف می توانند با استفاده از لوازم شخصی فقط نسبت به سرو چای در محل کار اقدام کنند.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به مصوبه هیات وزیران (سال ۸۹) در رابطه با دورکاری کارمندان دولت، اظهار داشت: این مصوبه چهارچوب هایی را برای دورکاری مشخص کرده است و ما در بخشنامه جدید تاکید کردیم که دستگاه های اجرایی صرفا در صورتی می توانند کارمندان را دورکار کنند که زیرساخت های لازم را تامین کرده باشند.

وی ادامه داد: بهتر است که خدمات مختلف دستگاه های اجرایی به صورت الکترونیک به مردم ارائه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز