آخرین خبرها از گروگان گیری در کرمان

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۸۴۱۱
آخرین خبرها از گروگان گیری در کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی وقفه و پی جویی های گسترده ماموران پلیس شهرستان رودبار جنوب یک جوان هرمزگانی که به صورت مسلحانه گروگان گرفته شده و در یک نقطه از این شهرستان گرفتار آدم ربایان بود، آزاد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد آدم ربایی از شهرستان "حاجی آباد" استان هرمزگان در ۲۵ روز قبل و فرار آدم ربایان به سمت استان کرمان، پی جویی این موضوع با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه با تلاش بی وقفه و پی جویی های گسترده ماموران پلیس شهرستان "رودبار جنوب" مشخص شد، فرد گروگان گرفته شده در حوالی کوه های "میل فرهاد" و "طبق نمداد" شهرستان "رودبار" نگهداری می شود و آدم ربایان در ازای آزادی او  ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد را از خانواده وی مطالبه کرده اند.

سردار ناظری بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، تیم های تخصصی از پلیس آگاهی شهرستان "رودبار جنوب" تحت هدایت پلیس مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی، محل اختفاء گروگان را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه آزاد و در این رابطه ۳ گروگانگیر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه روند بازجویی از گروگانگیران تصریح کرد: پدر گروگان با فروش طلاجات دختر نوعروس و برخی اموال دیگرش قصد پرداخت مبلغ تعیین شده به گروگانگیران را داشت که بحمدالله در ظل توجهات الهی و با همت رزمندگان پلیس بدون پرداخت هیچ وجهی، فرزند ۲۱ساله اش پس از ۲۵ روز گرفتاری و اسارت در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز