کشف ۳۵۰ میلیاردی انواع خودروهای دپو شده

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۸۸۷۶
کشف ۳۵۰ میلیاردی انواع خودروهای دپو شده
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 177 دستگاه خودرو احتکار شده از 5 پارکینگ در شرق تهران به ارزش 350 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح امروز دهم خرداد ماه  اخباری مبنی بر دپو خودرو های احتکاری در تعدادی از پارکینگ های برخی از مجتمع های تجاری در نقاط مختلف تهران دریافت کردیم که بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیم هایی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به این پارکینگ ها اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران در بررسی های اطلاعاتی خود دریافتند که مالکان 5 پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان های آیت، ظفر، سرسبز، کریمخان و میدان هروی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده اند تا در فرصت مناسبی  آن را روانه بازار کرده و به فروش برساند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در  بررسی  از داخل پارکینگ  ها در مجموع  177 دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل 5دستگاه هیوندا، 3 دستگاه رانا، 5 دستگاه جکS5، 15دستگاه پژو 405،  2 دستگاه مزدا تری، 24دستگاه ساینا، 29 دستگاه تیبا، 35 دستگاه پژو 206 ،  27دستگاه پراید، 13 دستگاه تندر 90 و ساندرو و 17دستگاه پژو پارس کشف و مالکان  این پارکینگ ها  به اتهام احتکار دستگیر  و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس  پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ  با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده حدود 350میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

h. در پایان با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد،  از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از این گونه پارکینگ ها مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز